... Där jag hoppas kunna presentera både ett och annat om mig själv, mina intressen och mina tankar.

lördag, oktober 16, 2004

Önskvärd lägenhet

Önskvärt är lägenheten jag precis tittat på...

... Har igår kväll sett en lägenhet som jag önskar mig. Den är nästan exakt allt jag tänkt, förutom badrummet. Den är stor, den har en massa fina detaljer och det känns verkligen supermysigt rakt igenom. Jag hoppas att mäklaren hör av sig snart till mig så att jag får gå och se den. Det vore trevligt.


2 Comments:

Blogger philingals5761065445 said...

I read over your blog, and i found it inquisitive, you may find My Blog interesting. My blog is just about my day to day life, as a park ranger. So please Click Here To Read My Blog

http://www.juicyfruiter.blogspot.com

10 februari 2006 22:32

 
Blogger johnharis1221951875 said...

hey, I just got a free $500.00 Gift Card. you can redeem yours at Abercrombie & Fitch All you have to do to get yours is Click Here to get a $500 free gift card for your backtoschool wardrobe

4 oktober 2006 15:14

 

Skicka en kommentar

<< Home